Saturday, February 11, 2006

Gifts... :)






Semalam hubby punya kengkawan baru sampai. Yang seronoknya dapat hadiah. Miaha ha ha... Untuk si Zuleikha sebenarnya.. Tp omak ngan bapaknya dapat something to indulge our sweet tooth. :D Pernah makan Marzipan tak? Kat Malaysia ni tak pernah nengok lagi lah. Tp kat europe memang well known dessert gak lah. Ia diperbuat daripada buah badam. Di masak dan di giling halus, campur ngan gula atau madu. Luarnya pulak disalut coklat. Sedap... Ada sesetengah tuh tengah dia letak filling. Macam cherries ke...


Si Zuleikha dapat lah some toys... buku... ahai baru nak masuk 2 bulan dah dapat buku... Nampak gaya mak dia yang baca dulu lah. Bagusnya buku kanak2 ni, boleh mak dia belajar. :D











Lagi pun tugas nak ajar membaca dan meluangkan masa ngan Zuleikha telah pun diletakkan kat bahu saya kenalah cuba gak tahu sikit sebanyak.


Saja je letak gambar, kasi menarik sikit posting he he he... ;)











No comments:

Blogger news