Thursday, November 06, 2008

Please miss... come and read us!

"Come and read us!"

I just ordered some more new books from Amazon. Then I saw on my shelves, not one or two but many books that are just waiting to be read. I could nearly hear them beseeching me, "Please miss... come and read us!". I just can't help but to feel ashamed of myself. :( "I will my darlings, I promise. "

Make me feel better.... ;P Own up, how many books collecting dusts on your bookshelves waiting to be read???

2 comments:

comey_lote said...

malas nak gi kira betul2...tapi ada lah 5-6 bijik....tp skang ni tgh baca pun satu..

kih kih ...kalau buku2 tu jerit betul2 rasanya akak baling dlm tong sampah la kan...berhantu...hahaha

Syari said...

Ida, rasa serba salah la gak, buku banyak tak baca ngada2 gi beli lagi. Kononlah nak baca. Ntah2 yg baru beli pun jadi projek terbengkalai gak. nga ha ha ha. Harap tak lah.

Imaginasi je tu. Kot betul, akak lari keluar dari umah, tak masuk dah. Nak pegang pun gerenti takut, ni kan nak baling. LOL

Blogger news